Din beställning skickas med DHL till ditt närmaste utlämningsställe alt som vanligt brev eller varubrev klass 1, beroende på storlek.
Frakt- och exp. avgift tillkommer.
OBS! Bor du närheten av Kinna så kan du hämta produkterna på vårt lager i Kinna. Kryssa i rutan "Fri frakt. Varorna hämtas efter överenskommelse på lagret i Kinna, Lyddvägen 17C" i kassan.
Vi expedierar din order inom tre arbetsdagar.
Moms ingår i alla priser.
Betalning kan ske på 2 sätt:
1. Swish. Välj "swish" på steg 3, "Betalningssätt" i kassan.
Swisha totala summan till swish-nummer 123 427 90 14. Ange ordernummer i ditt swish-meddelande.
2. Förskottsbetalning via bankgiro. Välj "förskottsbetlning via bankgiro" på steg 3, "Betalningssätt" i kassan.
Sätt in totala summan på bankgiro 624-4818. Ange ordernummer i ditt betalningsmeddelande.
Du har fri returrätt inom 14 dagar. Returen skickas till Valplådan, Lyddevägen 17C, 511 58 Kinna. Du står för returporto.
Om du inte löser ut ditt paket så förbehåller vi oss rätten att debitera kostnad för returfrakten och även för administrationskostnad och fakturaavgift. Om du beställt valplådor som går med DHL Home delivery, är det viktigt att godset tas emot snarast. DHL debiterar för liggtid mer än fyra dagar på terminal, och den kostnaden måste jag tyvärr påföra till kunden. Detta gäller även om kunden själv väljer att hämta godset på terminal, istället för att få det utkört.
Har du frågor eller får problem med något är du välkommen att ringa Pernilla på 0737 13 84 14 eller skicka ett mail till info@valpladan.se